//Its all about 1D
Like this blog ? Follow it . Hate it ? Just go to yourHome.
What I Want This Year Tag
Friday, 3 May 2013 @ 19:13 | 0 Comment [s]

Goodmorning :) Pagi ni hikma nak menggedik buat tag post . So , I TAG ALL OF YOU :)
Act , this tag just for fun hee


Comel kan ? Tak comel ??!! OMG , awak perlu jumpa doktor sekarang jugak hahaha just kidding :) Hikma memang dah lama nak camera ni hee . Tapi takdak wang dehh lol


Another camera . Yeahh hikma dah ada dslr tapi hikma nak yang ni jugak . Nak jugak nak jugak hahaha gedik -.-


Act , hikm dah ada lappy sendiri . But hikma nak lappy warna pink . Hikma , please laa bersyukur ! GOSHHH 


Hikma dalam proses mengumpul duit for beli phone baru . Sebab phone galaxy y ni dah nazak hahahaha :) Hikma nak beli iPhone 4s/4 . Walaupun iPhone 5 dah keluar , hikma tak minat heh


Pink shoes !!!!! Just wow . I really want those


Expensive watch ._. Say what ?! 

So , thats what hikma want for this year :) Insyaallah one day . So , tak kisah laa korang nak gadjet ke , baju ke , vacation ke , its up to you guys :) Asalkan apa yang korang nak untuk tahun ini

"I believe in miracles"

0 Comment(s)

Older Post | Newer Post
This girl have beeen taken by someone who live far away from here :')



Hello Eartlings. Welcome to my Vogue. It's all about One Direction. Be nice here and leave your comment on my tagboard.
Please Use Nice Word .
Or I'll hate you so damn !

Entry Profile Stuff Links

Now Playing

Forever Young by One Direction


Contest & Giveaway

Just klik ;) Nanti dia terus ke entry contest


Round of applause

Template by : Nur | Izzati
Background : Faqihah
#Don't remove this
#Don't ripping

Hakmilik Si Directioner Gedik